Podcasty stają się coraz bardziej popularnym medium, umożliwiającym twórcom dotarcie do szerokiej publiczności. Wykorzystują je również firmy do celów promocyjnych. Na co powinny zwrócić uwagę przy produkcji i dystrybucji podcastów? – pisze radca prawny Małgorzata Krawczyk w „Rzeczpospolitej”.
Produkcja i dystrybucja podcastów, choć może wydawać się prostą formą ekspresji, wiąże się z szeregiem kwestii prawnych, które należy starannie rozważyć, aby chronić zarówno swoje prawa, jak i prawa innych.
Świadomość i przestrzeganie zasad prawa autorskiego nie tylko zabezpiecza przed potencjalnymi problemami prawnymi, ale także buduje profesjonalizm twórcy w branży – czytaj więcej na stronach Rzeczpospolitej.
Autorka: Małgorzata Krawczyk, radca prawny w MKZPartnerzy
Czytaj również:
Jakie prawa ma influencer i jak może je chronić?
Czy wykorzystanie fragmentów filmów w memach jest legalne?
Rada Unii Europejskiej przyjęła AI Act
Nowe obowiązki dla przedsiębiorców
Wszystkich, którzy chcieliby zagwarantować sobie maksimum praw – zachęcamy do kontaktu mkzpartnerzy.pl/kontakt/

