Katarzyna Kosicka-Polak uczestniczką okrągłego stołu podczas Open Eyes Economy Summit 2025

W środę 19 listopada w ICE Kraków odbędzie się dyskusja ekspercka pod hasłem „Miasto jako Interface” – reklama zewnętrzna w służbie miasta i społeczności”, organizowana przez Braughman Group Media Outdoor w czasie Open Eyes Economy Summit 2025.

W gronie zaproszonych uczestników znalazła się Katarzyna Kosicka-Polak, radca prawny, wspólnik zarządzająca MKZPartnerzy, ekspertka prawa reklamy zewnętrznej. Jej udział w dyskusji podkreśla istotną rolę aspektów prawnych w kształtowaniu nowoczesnych i odpowiedzialnych modeli współpracy między miastami a sektorem reklamy OOH i DOOH. W dyskusji wezmą również udział m.in. Iwona Krzanowska, Head of Key Clients oraz Dorota Kępska, Business Development Director z Braughman Group Media Outdoor Sp. z o. o.

Celem spotkania jest stworzenie przestrzeni dialogu pomiędzy przedstawicielami samorządów, branży reklamowej oraz ekspertami zajmującymi się urbanistyką i komunikacją społeczną. Uczestnicy będą poszukiwać odpowiedzi na pytanie, w jaki sposób reklama zewnętrzna może wspierać ideę inteligentnych miast – nie tylko w wymiarze komercyjnym, lecz także społecznym, edukacyjnym i estetycznym.

Dyskusja obejmie cztery główne obszary:

Pierwszy – Rola reklamy OOH i DOOH w przestrzeni miejskiej – dotyczy wykorzystania istniejącej infrastruktury nośników do komunikacji z mieszkańcami i prowadzenia kampanii informacyjnych.

Drugi – Rola reklamy OOH i DOOH w przestrzeni miejskiej – poświęcony będzie estetyce i ładowi przestrzennemu, a więc tworzeniu wspólnych standardów wizualnych i harmonijnemu współistnieniu reklamy z architekturą miejską.

Trzeci – Aspekt legislacyjny i regulacyjny – szczególnie bliski praktyce zawodowej Katarzyny Kosickiej-Polak. Ekspertka przedstawi aktualne wyzwania prawne dotyczące reklamy zewnętrznej, a także wskaże możliwe kierunki zmian i dobre praktyki współpracy między samorządami a branżą reklamową.

Czwarty – OOH w służbie społeczeństwa – dotyczyć będzie społecznej roli reklamy zewnętrznej – kampanii edukacyjnych i prospołecznych realizowanych z udziałem miast oraz wykorzystania nowoczesnych technologii DOOH w celu tworzenia „inteligentnych” komunikatów miejskich.

Dziesiąta edycja Open Eyes Economy Summit odbędzie się w tym roku 18 i 19 listopada w Centrum Kongresowym ICE Kraków oraz w formule online.

Open Eyes Economy Summit to jedno z najważniejszych wydarzeń w Polsce poświęconych współczesnym wyzwaniom społeczno-gospodarczym, łączące środowiska biznesowe, naukowe, samorządowe i organizacje społeczne. Od dekady konferencja stanowi przestrzeń wymiany doświadczeń i idei dotyczących zrównoważonego rozwoju, etyki w gospodarce oraz budowania społecznej odpowiedzialności instytucji publicznych i prywatnych. Tegoroczna, jubileuszowa edycja poświęcona będzie Ekonomii Wartości.

W wydarzeniu wezmą udział przedstawiciele świata nauki, administracji, przedsiębiorstw oraz organizacji pozarządowych, którzy wspólnie będą dyskutować o kierunkach rozwoju nowoczesnej i odpowiedzialnej gospodarki.

kongres.oees.pl